2016. feb 01.

Üdvözöllek!

írta: UtazOhm
Üdvözöllek!

Mindenféle út, ami kimozdít bennünket a komfortzónánkból, tartogathat számunkra meglepetéseket, üzeneteket, tanítanak valamire.
Legyen ez akár egy külső, fizikai utazás, vagy egy belső, lelki utazás...

utazohm_tuning_logo.png

Az OM ॐ (Aum, Ohm) egy szent hang és spirituális szimbólum, amelyet az indiai vallásokban, a hinduizmusban és a dzsainizmusban használnak. A szanszkrit eredetű mantra szó a teremtés jelképe, magában rejti a mindenség alapelvének értelmét, és elvezet a legmagasabb rendű tudat megismerésének állapotába. "Az Om az íj, a lélek a nyíl, és a Legfelsőbb a cél.”

Miért született meg ez a blog?

Az UtazOhm különféle utazásaim élményeiről, életérzésekről, megtapasztalásaimról szól. 

1999-ben, huszonévesen kezdtem el jógázni, itt találkoztam először az OM mantrával is. Ez elindított egy tudatos belső utazáson.
2011-ben jutottam el először Ázsiába, mely rengeteget formált rajtam. Elindultam egy külső utazáson.

Eddigi indiai, nepáli, thaiföldi, kínai, laoszi élményeim szintén sokban változtatták a szemléletemet, hozzáállásomat a világhoz és önmagam felé is.
Az utazásokat, ahogy jógaoktatóként a jóga rendszerét is, egyfajta terápiaként, önismereti módszer lehetőségeként kezdtem el alkalmazni.

Ebből a gondolatból született meg, hogy 2016-ban elindítottam a saját szervezésű, vezetett "hátizsákos túráimat"  Thaiföldre és egy blogoldalt:
UtazOhm
külső-belső utazások az életben...

Mindig nagy örömmel és szeretettel adom át Nektek az élményeimet, köszönöm, hogy megtiszteltek és időt szántok az írásaim elolvasására, videóim meghallgatására.
 
Tarts velem az UtazásOhmon...

https://www.utazohm.blog.hu

https://www.facebook.com/utazohm.blog

https://www.youtube.com/channel/UCQVxXcfO7Ayjhn8CUU8hrjw

Szelle Viki
Jógaoktató, Utazó, Életmódtanácsadó és Terapeuta Természetgyógyász, Andragógus

Om Shanti!
Thailand, 2016.

utazohm_profil_copy_1.jpg

„Otthon a világot ismered meg, utazva önmagadat; mert otthon a súly magadra esik, az úton a világra, s mindig az marad ismeretlen, ahová nézel.” -Hamvas Béla 

Szólj hozzá