2017. júl 30.

Ez meleg helyzet volt…

írta: UtazOhm
Ez meleg helyzet volt…

Gay clubban jártam :)

Egy átlagos, beszélgetős péntek estének indult… de hogy mi kerekedett ki belőle, arra egyáltalán nem számítottam…

Ezidáig kb csak a filmekben, sorozatokban találkoztam homoszexuális karakterekkel, sosem hurrogtam le őket, sőt, már én is elmondhatom, hogy van egy ilyen jóbarátom…

Dáviddal kb 10 hónappal ezelőtt ismerkedtünk meg. Nagyon megszerettem, jószívű, fiatal, szép (talán ez most így nem veszi ki hülyén magát, ha leírom, hihi), huszonéves srác, eléggé hasonló temperamentummal rendelkezünk, mindketten tűzjeggyel spékelve. Napi kapcsolatban vagyunk, és mondhatom, szinte mindent tudunk egymásról, de sajnos augusztus elején elindul világot látni (majd csomagolok neki hamubasült pogácsát), ebből az apropóból is ültünk össze…

Ez a fotó még az Orpheumban készült, ott is buliztunk már párszor:

17097805_961655923935508_8779161889517691990_o.jpgTündi, a könyvtáros kisasszony :), nemrég csatlakozott a párosunkhoz, és azonnal felvette velünk a fonalat, sőt… ehhez a blog bejegyzéshez engedélyt kértem tőlük, és meg is kaptam, mindenki örömmel vállalta magát. Köszi srácok :)

Szóval, kiültünk egy helyre a Gárdonyi téren, sztorizgatás, horoszkópozás, nevetés, vizes VB nézés... ahogy kell. Aztán szólt a pincér, hogy záróra, Dávid meg elkezdett bennünket siettetni, hogy oda kell érnünk, menjünk. Nade hova??? Mentünk, nem volt apelláta, aztán pár perc múlva már a villamoson utaztunk, de még mindig nem tudtuk pontosan, mi a cél. Mi Tündivel csak követtük Dávidod, bíztunk benne, ő a férfi, nem? De!

Aztán hirtelen egy meleg clubban találtuk magunkat… óóójeeeee, már terveztem egy ideje, hogy kíváncsiságból egyszer muszáj lesz megnézni, sokan dicsérték az ilyen jellegű helyeket, Dávid most elvitt spontánul, és nem tiltakoztam az ajtóban kővé dermedve, hogy neeeee, nahátezmárnekemsok(k) felkiáltással, nyitottan fogadtam az estét, mi fog rám várni. Bementünk… vagyis le.

20317031_1074149249352841_1305944362_o.jpg

Na itt voltunk, Budapest egyik legismertebb szórakozóhelyén: http://www.alteregoclub.hu/

Utólag olvastam már az oldalukon: „A klubbot látogathatja minden 18. életévét beöltött vendég. Igényes megjelenés és külső elvárt.” Na hát ehhez képest mi beestünk úgy, ahogy voltunk játszóruhában, lazán, a kis farmer sortomban és az egyik Thai pólómban, de nem kötöttek belénk.

Éppen odaértünk a Transzi showra, Dávid ezért siettetett bennünket, aki amúgy nem sűrűn szokott járni ezekre a helyekre, de cuki volt, hogy elvitt megmutatni.
Talán sokan ismerik művésznevén Lady Dömpert, tv műsorokban is szerepel, Dávid oda is ment hozzá a fellépés után.

http://www.life.hu/intim/20160701-lady-domper-azaz-petroczi-zoltan-egy-magyarorszagi-transzvesztita-ferfi-kettos-elete.html

Egy felvétel az estéről:

https://www.youtube.com/embed/bpIJVDIudUY

Lady Dömper hatalmas arc, jó szövege van, vicces, felkonferálta az éppen fellépő hölgyeket… öööö izé, urakat… vagy nemtom. Mindegy is.
A Transzugró néven futó csoport tagjai: Lady Dömper, Betty Blue, Mary Lou, Giselle, Zoli és Jocó.

Tetszett a show, nagyokat tapsoltunk, jeeee-ztünk, annyira azért nem új számomra a téma, mert Thaiföld tele van Lady Boy-al, és ott a hétköznapokhoz tartoznak a lányosított fiúk, már teljesen hozzájuk szoktam kint pár hónap alatt. Érdekes világ…

A fellépés után kezdődött a dizsi, vidám, táncra csábító zenékkel, ahogy Dávid nevezi őket, szuper toplistás „ratyi” pop, rnb, dance számokkal, még Madonna mix is volt. A kisteremben karaokezni is lehet, na azt majd legközelebb.

20317122_1074149242686175_1808165015_o.jpg

Belecsaptunk a mókába, hatalmasat denszeltünk, felért egy kardio edzéssel is, folyt rólunk a víz. Forróság volt a teremben, mindenféle értelemben, hihi.

20257770_1074149272686172_1053077888_o.jpg

Nem kellett attól tartanunk, hogy molesztálnak a hetero férfiak és kocsányon legeltetik rajtunk a szemüket, mint más helyeken, igazán elengedhettük magunkat. Állítólag sok nő és pár ezért is jár ide, mert nyugiban lehet szórakozni. Persze hallottam már több olyan elméletet is, hogy azért vannak szemfüles nem homo pasik, akik kihasználják a helyzetet és a gay bárokban vadásznak a gyanútlan női trófeákra. Hát elég gáz srácok, ha másképp már nem megy…

Amúgy nagyon cukik a melegek, pl amikor tánc közben egy párocska egyik tagja véletlenül rálépett a lábamra, sűrű elnézéseket kért és én már rég túlléptem volna a dolgon, de ő még a kezemet szorongatta kedvesen, annyira blamálta magát. Jól megöleltem, hogy nyugi, minden ok.

Abszolút kulturáltan viselkednek, semmi megbotránkoztató eseménytől nem kell tartani, sőt, nagyobbakat lehet velük szórakozni. Dáviddal olyanokat táncoltam már párszor, hogy egy pasi sem űberelte eddig.

20314562_1074149066019526_466069322_o.jpg

A melegek általában szeretik és tisztelik a nőket, bókolnak, növelik az önbizalmunkat, és úgy lehet velük beszélgetni mindenről, mintha egy azonos nemű barátnőmmel csacsognék, meg mernek érzelmileg is nyílni, ráadásként még egyszerre pasi és női szemmel is hozzá tudnak szólni a dolgokhoz.

Melegen ajánlom ezt a helyet, kedves nőtársaim, ha szeretnétek egy igazán jót szórakozni, táncikálni, és éppen nem pasizni akartok. :)

Hajnali 3kor értem haza, hát rég volt ilyen kimaradásom, mert nem vagyok egy nagy hajnalig bulizós éjjeli pillangó, úgy estem be az ágyamba, mintha leütöttek volna légycsapóval. Reggel, amikor ránéztem a csuklómra, elmosolyodtam… jó este volt.

20170722_111737.jpg

Szeretlek Dávid, köszönöm, nagyon fogsz hiányozni! ♥

19247675_10213001089212026_5755002245096708661_n.jpg

Szeretettel: Viki

2017. július, Budapest

https://www.utazohm.blog.hu

https://www.facebook.com/utazohm.blog

https://www.youtube.com/channel/UCQVxXcfO7Ayjhn8CUU8hrjw

Szólj hozzá