2018. júl 09.

Gyógyító érintés

írta: UtazOhm
Gyógyító érintés

Egy különleges masszázs Auréliától

Talán már kedves olvasóim megismertetek annyira, hogy mindig szívesen mutatok be olyan embereket, technikákat, eseményeket, terapeutákat a saját tapasztalataim alapján... melyeket érdemesnek tartok, és akár mások életéhez is hozzátehetnek. Most is egy ilyen írás, ajánló fog következni...

Nemrég egy testileg és lelkileg egyaránt felemelő élményben volt részem, amit mégcsak nem is sejtettem, amikor bejelentkeztem egy masszázsra.

18527057_10155481344549391_8283980821563251771_o.jpg

Dr. Berényi Auréliát, táltos úton alkalmazott nevén Fehér Kolibrit, egy „véletlen” folytán ismertem meg. Tavaly decemberben egy saját elhatározásból megszületett elvonuláson vettem részt a szülinapomon, egyedül jurtáztam pár napot Dobogókőn. Gondoltam majd milyen jó lesz egyedül, távol az emberektől, de az élet mindig tartogat meglepetéseket, én meg hagytam magam sodródni. Erről az élményemről itt írtam:

http://utazohm.blog.hu/2017/12/04/szulinap_ohm_margojara_remete_projektem_dobogokon_ahol_a_fold_szive_dobog

Akkor még nem volt sámándobom, de Auréliát azonnal kiszúrtam, aki aztán dobolt is nekem a Bakancs Pista túrázós csoport jurtás összejövetelen, ahova becsöppentem a szülinapom estéjén. Innét az ismeretség, szerintem azonnal szimpatizáltunk egymással. 1-2 hete bejelentkeztem hozzá, de fogalmam sem volt, valójában milyen masszázsra vagy terápiára, csak egy belső indíttatásból azt éreztem, mennem kell.
A chatelésünkből annyi kiderült, hogy Lomi-Lomi „szerű” masszázs lesz, és hogy totálisan meztelenül kell majd lennem. Mosoly jelekkel kérdeztem vissza, hogy a bugyi azért marad, de felszaladt a szemöldököm a választól, hogy nem, még az sem, de majd úgyis meglátom miért nem... Gondoltam magamban, kicsit szemérmes vagyok, nem is tudom... dehát úgyis nyílnom kell blabla gondolatokkal azonnal meggyőztem magam, hogy lesz ami lesz, megyek. Mentem.

Egy csodaszép, mondhatni luxus térben, gyógyító szentélyben fogadott a várban, meleg öleléssel, az újratalálkozás örömével. Ámuldoztam kicsit a látványtól amikor körbenéztem, pár szót váltottunk, azután egyszercsak ott feküdtem a masszázs asztalon csupasz valóságomban, egy lenge kendővel letakarva. Minden adott volt ahhoz, hogy lassan átvegyem a hangulatot és elcsendesedjek. Félhomály, mécsesek, lágy zene, illatok... Majd jött Aurélia, és elindultunk közös utazásunkon.

Ráhangolódás táltosdobbal, na nekem az már bőven megtette a hatását, majd a fülembe súgott pár üdvözlő mondatot, ami bizalmat váltott ki belőlem terapeutám felé. Számomra ez nagyon fontos a megnyíláshoz, főleg intimebb helyzetekben, mivel már sérültem párszor, mint sokan mások. Megaláztak, megcsaltak, hazudoztak... mely történések miatt sokáig megkérdőjeleztem nőiességem mivoltát.

Elkezdődött a masszázs, gyengéd simogatásokkal, érintésekkel, mindezt támogató, bizalmas légkörben. Aurélia végig tiszteletben tartotta a határaimat, minden érintés feltétel nélküli szeretettel, teljes odafigyeléssel volt fűszerezve. Folyamatosan kezdtem feloldódni, nemcsak a testem, a lelkem simogatásai által is. A kendőt nagyon diszkréten igazgatta a folyamathoz, és már csak a nemi terület volt eltakarva. Nem zavart ez a helyzet, sőt, meg is lepődtem magamon, ez új megtapasztalás volt számomra. Teljesen természetesnek éltem meg az anyaszült meztelenségemet, egy pillanatig sem volt bennem szégyenérzet, merthát valljuk be, az sem mindennapi, hogy nem a párunk simogat, masszírozgat. Mindennek semmiféle szexuális felhangja nem volt, mielőtt valaki félreértené, mégis nagyon intim, szépnek megélt percekben találtam magam. Persze vannak, akiknek a meztelenség teljesen természetes. Ez sokmindentől függ, az emberek többsége azért hordoz magával feloldásra váró blokkokat.

A gyengéd mozdulatok elringattak, áramoltattak, kb. mintha a tengerben lebegnék mindent elengedve, könnyűnek és teljesen ellazulva érezve magam.
Mindeközben többször mélyről jövő sóhajtásokkal engedtem ki feszüléseimet, és arra gondoltam, bárcsak sose lenne vége. De aztán elcsíptem a jelenből elvivő kis elmejátékaimat, mert ha ezen jár az eszem, nem élem meg a pillanatokat. Azt éreztem, hogy ettől az élménytől akár függővé is tudnék válni. :)

Teljesen feltöltődve, egy új oldalamat is megismerve, és megint egy lépéssel beljebb kerülve önmagam templomába keltem fel az ágyról, bevallom nem szívesen, elidőztem volna még akár órákat is abban a térben. Még beszélgettünk Auréliával, teljes őszinteségben, átbeszélve az érzéseimet, tapasztalataimat, kérdezgettem.

Biztos vagyok abban, hogy ezeknek a szeretetteli energiával áthatott, gondoskodó érintéseknek, masszázsnak megkérdőjelezhetetlenül vannak terápiás, gyógyító hatásaik, mindezt már számos kutatás és vizsgálat is kimutatta.
Ha gondjaid vannak az intimitással, szégyenlős vagy, nem hiszel a nőiségedben, megcsaltak, nehezen bízol, nehezen nyílsz, nem tudod igazán elfogadni és szeretni magad... vagy bármilyen elakadást érzel, bátran ajánlom az ilyen típusú kezeléseket. Gyógyulnak, oldódnak berögzült sérelmek, fájdalmak, blokkok, félelmek. Felfrissül a test és a lélek egyaránt, hisz ez nemcsak fizikailag, hanem szellemileg is megmozgat, elindít.

„Mi más vezérelhet egy élő tudatot jobban, minthogy minél kiterjedtebb dimenzióspektrumban, minél több emberrel kapcsolódva ismerje meg önmaga teljességének mérhetetlen határait, átlépve ezért újra és újra vélt és teremtett határainkat, újra és újra felébredve a szabadság néha ijesztő, néha reptető valóságába, ahogy felébred bennünk az Isten és Istennő.” Aurélia

36484317_10156655602584391_5959864514496167936_o.jpg

AuréLia a saját terápiás masszázsáról:

"Szerintem a világ minden problémájára egy igazi megoldás létezik: és ez a masszázs. Az érintés, és akkor még hol vagyunk a tantrától és szexualitástól, csak szimplán az érintés is manapság általánosan véve egy iszonyúan kontrollált kapcsolódási forma. Az emberek még egész szoros kötelékek közt sem ölelik, simogatják egymást eleget. A masszázs kisbaba kortól is már a legfontosabb, nem lehet túlzásba vinni, ellenben szinte sosem elég. A legtöbb betegség hátterében a fizikai szintemaz anyagcsere lelassulása áll, halott sejtekkel való táplálkozás és mozgáshiány okán. Emellett az örömhormon termelést is elsődlegesen befolyásoló simogatás, ölelés, masszázs, lelki, érzelmi, pszichés és sok egyéb síkon is elementáris kérdés. Az én Lomi-Lomim egy személyes koktél eredménye. Több masszázstechnikából elsajátított érintés összesség folyamata, érzékenyen a test óhajaira, ismerve a fájdalom vezérlő természetét, megtisztelve a szentet templomában, a testben, melyet valóban szentként kéne kezeljen mindenki. A hawai masszázs alapok a természet leglágyabb érintéseivel, a tenger hullámait idéző, teljes lényünket átölelő újjászületés folyamatával ringat át egy boldogabb életbe, egy személyes szertartás keretében dobbal, olajesszenciás aromaterápiával, és világra ölelő testolajas masszázzsal. Olyan ez, mint a legszentebb szeretkezés, bizalomban, gyógyításban, a szemérem és az érosz egyidejű tiszteletével, újraérkeztetve a lelket fantasztikus és érzékeny testi űrhajójába, amelyben csodás boldogság létezni, amikor szeretettel bánnak vele..”

Auréliáról:

Lételeme az áramlás, az alkotás, a mindent felölelés.

Egyértelműen megosztó, rendkívüli személyiség, egyéniség, aki felvállalva önmagát, álarcok nélkül teszi a dolgát ebben a világban, hozzásegítve másokat is egy boldogabb élet megélésében. Azt látom, ha valaki más, mint az átlag, őszinte, az akár „bicskanyitogató” is lehet sok ember számára, mert nem igazán tudnak vele mit kezdeni. Nem is akarnak, vagy mernek... hiszen saját magukkal is félnek szembenézni.

Egy többszakmás új-reneszánsz, szabadúszó társadalom tudós- és kutató, médium; pszichedelikus, vizuális és akusztikus gyógyító és szakrális művész, közösségi (mixed) média manager, kultúrbába. Előszeretettel és tudatosan ötvözi a társadalomtudományokat a humán- és bölcsésztudományokkal, egyenrangú hangsúlyt adva a főbb művészeti ágaknak is. A társadalom -és egyén gyógyító szemléletek és módszerek vegyesének saját metódusok fejlesztésével ad szabad és kreatív teret, az utóbbi években különös hangsúlyt helyezve az ősi, kultúrákat és vallásokat felölelő szakrális gyökereknek és hagyományoknak, egyéni személyiségfejlesztő, tehetséggondozó és vezetett csoportos foglalkozásain (dobbal, zongorával), ill. ismeretterjesztő tevékenységek, konferenciák, közösségi média keretében. Eredeti végzettségei jog (Budapest) és pszichológia (Budapest, Frankfurt an Main).

Köszönöm ezt a fantasztikus élményt! ♥

Auréliát itt tudjátok elérni:

06 70 410 8790
draureliaberenyi@gmail.com

Remélem, segítségedre váltak a leírt gondolatok, témák, és előbbre visznek utadon. Áldás!

Szeretettel: Viki

Budapest, 2018. július

https://www.utazohm.blog.hu

https://www.facebook.com/utazohm.blog

https://www.youtube.com/channel/UCQVxXcfO7Ayjhn8CUU8hrjw

Szólj hozzá